פורסם ב-

פופים לעסקים

פופים לעסקים - קלגו

פעם, עד לא מזמן ממש, נחשבו הפופים כפריט ריהוט שולי, אמנם מגניב, אבל לא כזה שצריך לקחת אותו בחשבון במערך הריהוט הכולל בבית.

מאז עברו מים רבים בנהר וכיום, נוכל לראות פופים לעסקים, במקומות רבים שבעבר לא חשבנו, כמו משרדים, חללי עבודה OPEN SPACE ועוד מקומות בלתי צפויים אחרים.

מה יש בהם, בפופים לעסקים, שהפכו לפריט נחשק, שובב ואפילו הכרחי, להשלמת המראה העיצובי?

פופים לעסקים. מה הקטע?

עיצוב סביבת העבודה שלנו הפך זה מכבר לעניין רציני שלא מקלים בו ראש. מנהלים כיום מודעים לעובדה, כי סביבת עבודה מעוצבת, מהווה ייתרון בכל הקשור לחשיבה יצירתית ותפוקה טובה יותר של העובדים. בנוסף, נוכל לראות כיצד נפתחים להם חללי עבודה ייחודיים workshop לעובדים עצמאיים, או לקבוצות, אשר אינם נוהגים להגיע למשרד מסויים במקום מוגדר ואלו מעוצבים בסגנונות שונים ובלבד שלעובדים באותם חללים, יהיה נעים ונוח ובעיקר סביבת עבודה אנרגטית ומפרה.

הריהוט הנבחר לאותם חללי עבודה מעוצבים, הינו מוקפד וייחודי לעובדים המבלים שעות רבות בעבודה ועל מנת לאפשר שהות נעימה ונינוחה, מעצבים עבורם פינות מנוחה / זולות מדליקות בהן יוכלו לרבוץ ולא רק באופן מטאפורי ופופים לעסקים, הינם הפריט המושלם ביותר להשלמת המראה והמטרה.

כיצד אפשר לדעת איזה פוף מתאים למשרד שלי?

על מנת לשלב פוף במראה העיצובי של חלל העבודה / המשרד שלכם, אנו, בקלגו, ממליצים לכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמגוון המוצע של פופים לעסקים. אנו מעניקים שירות ללקוחות עסקיים רבים בכל רחבי הארץ ומייעצים בכל הקשור לסוג הפוף, גודלו, סוג הבד ואפילו הצבע / הדוגמא על הבד.

הפופים לעסקים שאנו מייצרים, עומדים בכל תקני האיכות ועשויים מחומרי גלם איכותיים ביותר אשר מאריכים שנים, אינם דוהים, או נפרמים.

קלגו פופים- זה כל הסיפור.

חברת קלגו מייצרת רק כחול-לבן. וכל מוצר היוצא מפתח המפעל הוא כמו תינוק שלנו ולכן, אנו שומרים עליו היטב לאורך כל תהליך הייצור וכמובן, מחלקת שירות הלקוחות שלנו היא ה”אמא” הדואגת, כך שתמיד ניתן לפנות בכל בקשה / שאלה / ייעוץ.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת