פורסם ב-

פופים במבצע

פופים במבצע - קלגו בית יצחק

אמנם בענף ישנם לא מעט פופים לא זולים, שאינם נותנים תמורה אופטימלית לכספכם, אבל אפשר גם אחרת… ישנם יצרנים המציעים פופים במבצע ולא סתם מבצע, אלא שווה במיוחד.

מחפשים פוף במבצע להשלמת המראה העיצובי בבית? היכנסו לקטלוג שלנו, בחרו את הפוף האהוב עליכם ביותר והזמינו אותו באיזה צבע שתרצו.

בין שלל הדגמים תמצאו בין היתר, גם פופים זולים – לחדרי ילדים, למרפסות, לחצרות ועוד.

איזה פופים במבצע תמצאו אצלנו ?

המבצעים שלנו משתנים אחת לתקופה ואנו דואגים לעדכן את לקוחותינו באתר במחירים המעודכנים למבצעים, למשל:

  • ספונת נפתחת לילדים: מחיר מקורי 180 ₪, מחיר מבצע 130 ₪.
  • קל גמיש זוגי: מחיר מקורי 479 ₪, מחיר מבצע 450 ₪.
  • פוף לגינה: מחיר מקורי 450 ₪, מחיר מבצע 350 ₪.

ועוד מוצרים רבים אחרים, אותם תוכלו להזמין באיזה צבע שתרצו מתוך מניפת הצבעים המוצעת.

למי מתאים לרכוש פופים במבצע?

אנו לא מכירים מי שאינו אוהב מבצעים, גם אנחנו ולכן, באופן ברור פופים במבצע מתאימים לכולנו, המוצרים מעולים וכך גם המחירים.

פופים במבצע משתלמים במיוחד כאשר רוצים לרכוש כמה יחידות עבור חלל מסוים (פרטי/ מוסדי) ולעצב אותו בסגנון כזה או אחר.

פופים מאפשרים לנו לייצר הרמוניה ואחידות עיצובית צעירה ומלאת קצב ונוכל בהחלט לרכוש כמה לחדר הילדים, לגינה או לסלון. מה שחשוב לזכור הוא, גודל החלל מול גודל הפוף שכן, ישנם פופים גדולים מאד שלא יתאימו לחלל קטן וצריך לקחת זאת בחשבון אם מעוניינים לרכוש כמה פופים ברכישה אחת.

במידה ואתם מתלבטים ואין לכם מושג איזה גודל של פופים וכמה יתאימו לדרישה שלכם, צרו איתנו קשר וצוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לענות לכם על כל שאלה בנוגע לעיצוב שלכם.

מה חשוב לדעת כאשר רוכשים פוף חדש?

איכות. איכות. איכות.

אל תתפשרו על פחות מזה.

פוף הוא רהיט בעל אופי קופצני, הוא קל וגמיש, אפשר לעצב את תנוחת הישיבה איך שרוצים, לשכב עליו, לרבוץ עליו לפעמים לבעוט בו הצידה עם הרגליים. כל אלו אמורים לעבור על הפוף בשימוש ולכן חשוב לשים לב לכמה דברים:

  • איכות הבד- תלוי מה אתם צריכים שכן, ישנם פופים כורסאות עשויים עור קשיח, ישנם גמישים עשויים לייקרה נמתחת. כך או אחרת, בדקו שאכן מדובר בבדים איכותיים ועמידים בפני נזקי הזמן ומזג האוויר.
  • איכות התפרים- בהמשך לנאמר למעלה, על התפרים של הפוף, להיות חזקים וצפופים, שלא ייפרמו אחרת, הפוף יאבד את צורתו ואת נוחיותו.
  • איכות וצפיפות המילוי- ככל שהפוף פחות מלא, כך הוא פחות קשיח. בהתאם לדרישתכם בדקו מה המילוי המומלץ.
  • תיחזוק – האם ניתן למילוי במידה וצריך והיכן רוכשים?
  • החברה/ ספק/ יצרן של הפוף – מאד חשוב! חברת קלגו הינה חברה יצרנית פופים בעיצובים שונים תוצרת הארץ, אנו פעילים בשוק מזה שנים רבות והניסיון שרכשנו מציב אותנו בראש החברות האיכותיות בארץ לייצור פופים.

פופים במבצע, רק קלגו!

עם ניסיון ומקצועיות לא ניתן להתווכח וכך אנו עובדים בדיוק. מתוך האמונה שמגיע לכם הטוב ביותר, אנו משקיעים רבות בכל הקשור לאיכות המוצרים השונים תוך העמדתם במבחני תקינה ואיכות מחמירים ביותר.

אנו מתעדכנים ברציפות בתחום הפופים ותמיד ערים לחידושים ועיצובים חדשים הנכנסים לשוק על מנת להעניק לכם מענה מיטבי ואיכותי בלתי מתפשר.

באתר שלנו, תוכלו לראות את כל המוצרים אותם אנו מייצרים ומשווקים ליותר מ- 100 חנויות ברחבי הארץ וכמובן גם במכירה ישירה.

לקוחותינו הרבים מגיעים מהשוק הפרטי, העסקי והמוסדי. אנו מסוגלים לעמוד בכל הזמנה של כמויות תוך עמידה ובלוח זמנים קשוח!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.