פוף לילדים

יש דברים שברור שילדים אוהבים. פוף. מי לא אוהב פוף? אנו לא מכירים כזה. אין ילד או ילדה שלא אוהבים לשבת/ לשכב/ להתכרבל על פופים, בין אם בבוקר, או בערב עם פיג’מה בשעת הקראת סיפור עם אבא. פוף לילדים. הכי מדליק שיש! מחפשים פוף לילדים? קלגו הוא המקום! צרו קשר כעת ותוכלו להזמין לילדיכם המקסימים, איזה פוף שתרצו, אולי אפילו שניים.

פוף לילדים שהכי אוהבים.

ישנם כמה עיצובים וגדלים של פוף לילדים, אבל עוד לפני העיצוב והגודל, בואו נדבר על הבד, המילוי ואיכות התפרים. כאשר אנו רוצים לתפור פוף לילדים, אנו לוקחים בחשבון כמה פרמטרים שבלעדיהם הפוף לא יהיה פוף:

  • סוג הבד: אם אנו רוצים לתפור פוף רך וגמיש או עמיד וקשיח, סוג הבד יהיה מותאם לצורך. ישנם פופים רכים מאד וגמישים העשויים בד לייקרה המיועדים לחדרי ילדים, למשחק ורביצה וישנם פופים קשיחים יותר לישיבה.
  • סוג המילוי: מילוי הפוף הוא קלקר. ככל שהפוף יהיה מלא וצפוף יותר הוא יהיה קשיח יותר. אנו נמלא את הפוף בהתאם לצורך ולאופן ההעמדה אותו אנו מבקשים.
  • התפר: כפי שכבר הבנתם, פוף לילדים הוא סוג של רהיט שעובר תלאות וטלטלות במשך הזמן ולכן, חשוב ביותר כי התפרים של הפוף, יהיו הדוקים, חזקים וצפופים.

היכן מומלץ לקנות פוף לילדים?

פוף לילדים קונים רק אצל המומחים. אנו בקלגו, משווקים פופים במגוון עיצובים, גדלים וצבעים מזה שנים רבות, אנו מתמחים בייצור פופים שונים עבור מוסדות, בתי ספר, אירועים ולקוחות פרטיים.

את פוף הילדים שלנו, אנו מייצרים מבד לייקרה הנקרא “קלגמיש”, והוא עשוי כותנה, עם אחוז גבוה של לייקרה שמיוצר במיוחד בצפיפות ובמשקל גבוה, על מנת שיהיה חזק וגמיש לישיבה/ שכיבה/ רביצה של הילדים.

לפוף לילדים יש שכבה כפולה של בד נמתח – כך שניתן לכבס את החלק החיצוני בקלות ולשמור עליו לאורך שנים.

חברת קלגו, מייצרת את הפופים במושב בית יצחק תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וחזקים ביותר ומשוקקת ליותר מ- 100 חנויות ברחבי הארץ.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

קלגו- פופים וריהוט רך
מאמרים

בחירת הפוף המושלם לחלל שלך

בחירת הפוף האידיאלי כרוכה יותר מסתם בחירת צבע או דגם מדובר במציאת פריט המשלים את החלל שלך ועונה על הצרכים שלך. השיקול הראשון הוא גודל

קראו עוד
פופים - קלגו משמר השרון
מאמרים

פופים – פתרונות ישיבה איכותיים

בעולם הדינמי של פתרונות ישיבה , פופים הופיעו כאלמנטים מגוונים, המביאים גם פונקציונליות וגם עיצוב בחללים שונים. כאן נבחן את היתרונות של פופים בחדרי ילדים,

קראו עוד
מאמרים

פופים אביזר רב תכליתי לבית

פופים, הנתפסים לעתים קרובות כגיבורים הבלתי מוכרים של עיצוב הבית, צוברים פופולריות משמעותית בעיצוב המודרני. חלקים צדדיים אלה לא רק מוסיפים מגע של אלגנטיות ונוחות

קראו עוד
מאמרים

ברוכים הבאים לעולם הפופים לילדים

ברוכים הבאים לעולם הפופים לילדים – יצירים צבעוניים ונעימים המזמינים חיוך ותחושת נוחות לכל חדר ילדים. הפופים הם רהיט נהדר המשלב פונקציונליות עם עיצוב, וכאן

קראו עוד
דילוג לתוכן