רעיונות לאירוח בבית שיפילו מהכיסא

אז אתם מתכננים לארח חברים או משפחה, כבר תכננתם כמה מוזמנים יגיעו ופתאום אתם מבינים ומפנימים שאתם צריכים למצוא פתרון יצירתי לישיבה של האורחים והנוחיות של כל אחד בזמן האירוע בביתכם?

הנה כמה רעיונות מגניבים לאירוח שיפיל את המוזמנים שלכם מהכיסא. רק מטפורית, אל דאגה.

אז איך לשדרג את האירוח ולחוות יחד עם המוזמנים ערב מושלם מלא בחיוכים, ולגרום לאירוע להיות אחד כזה שלא ירצו להפסיק לדבר עליו ולהתלהב ממנו?

לזה כמובן יש מגוון של שיטות ואמצעים, אבל הפרמטר החשוב ביותר לאירוח מושלם הוא יצירת אווירה טובה, ואת זה אתם יכולים ליצור בעזרת כמה דברים עיקריים כמו מוזיקת רקע מתאימה וקלילה, כיבוד מפנק ומשקאות מרעננים ומיקום נוח ומרווח שיתאים לנוחיות המוזמנים.

חימום האווירה

לקראת יום האירוע כדאי לעשות טלפונים לווידויי ההגעה של המוזמנים בכדי שתוכלו לתכנן טוב יותר ולהעריך כמה מוזמנים יגיעו סופית לאירוע שבביתכם. כמו כן, ספרו להם על התוכנית האומנותית בקצרה והלהיבו אותם בפרטים המפנקים שארגנתם לכבוד יום המאורע, כך שתעשו להם חשק להגיע. כדאי שחלק מהשיחה גם תכלול הסבר על אופי הכיבוד כדי למנוע אי נעימויות במידה ומישהו יגיע רעב כשאתם רק הכנתם חטיפים ונשנושים, וכמו כן גם הסבר על חנייה קרובה לביתכם, מה שיחסוך עצבים רבים מהאורחים שלכם.

ארגון השטח לכבוד המוזמנים

חלק מהכיף בתכנון אירוע, יהיה אשר יהיה ולא משנה גדול או קטן- הוא תכנון של כל הציוד, האווירה, הקישוטים ושאר הפרטים הקטנים שבונים את האירוע ומהיבים את האורחים המוזמנים.

כדאי לשקול את פתיחת סלון ומטבח ביתכם כולל היציאה לגינה באופן חופשי ונוח כך, שהאירוע יתרכז בעיקר באזורים האלו בבית.

כחלק מרעיונות לאירוח בבית כדאי לשקול לקשט ולאבזר את גינת הבית שלכם בפופים לגינה וגם פוף כורסא. כך האורחים שלכם יוכלו להרגיש בנוחיות המרבית ברחבי הגינה ולהיזרק בכיף וברכות נעימה על אחד הפופים ולא להיות מחויבים לשבת על כיסאות שלא בהכרח נוחים תמיד, בטח לא לישיבה מרובה.

אם אין ברשותכם פופים לגינה, זה לא נורא בכלל כי לצורך הזה בדיוק ניתן לחשוב על פתרון כמו השכרת פופים ומחצלות שיגרמו לחצר הבית להרגיש הכי בבית ומזמין שיש. ישנן מספר חברות בארץ, שידאגו לאבזר את ביתכם בציוד המתאים ביותר לצרכים שלכם כמארחים, לצרכי המוזמנים וצרכי האירוע עצמו, עם הציוד האיכותי ביותר, ובאחריות.

היתרון הגדול והעיקרי בהשכרת פופים לגינה והשכרת פופים ומחצלות בכלל, הוא עצם העובדה שלאחר תום השימוש בכל הציוד שהשכרתם, אתם מחזירים אותו לנו בקורן דוג, ללא מחויבות לרכישת ציוד מיותר שספק אם תשתמשו בו פעמים רבות ומוצדקות, וכל זה מתבצע במחירים הוגנים לחלוטין.

הכיבוד והסביבה

בדיוק כמו שהשקעתם באווירת הבית והסביבה עם הציוד והפופים, חלק מרעיונות לאירוח בבית הם הכיבוד, התאורה, המוזיקה והדרינקים שבונים הכל מסביב ומזקקים הכל יחד לאירוח מושלם בבית, רצוי מאוד להשקיע בכל הפרטים הללו כבר מבעוד מועד, כך שכשיגיעו האורחים תוכלו לחוות את החיוך וההפתעה על פניהם ולשמוח על כך שהשקעתם וכולם מרוצים.

כדאי לחשוב על אופי האורחים והגילאים, כמו גם המטרה של קיום האירוע, ועל בסיס כך להתאים את המשקאות. קודם כל שאלו את עצמכם- וגם את האורחים המוזמנים כמובן- מהי העמדה הכללית לגבסי אלכוהול, ואם כן איזה סוג?

מבחינת הכיבוד, כדאי לחשוב על שעות האירוע ולתכנן היטב. האם זה אירוע יום או ערב חשוך? האם הכיבוד יהיה נשנוש קל או בופה שניתן להתמלא בו מאוכל? האם המאכלים יהיו פרווה, חלביים או בשריים?
עוד שאלות שחשוב לשאול טרם ההכנה ותלויות באורחים שלכם הן: האם יש אורחים טבעוניים? האם יש להתחשב בגלוטן? ובכשרות?

קלגו- פופים וריהוט רך
מאמרים

בחירת הפוף המושלם לחלל שלך

בחירת הפוף האידיאלי כרוכה יותר מסתם בחירת צבע או דגם מדובר במציאת פריט המשלים את החלל שלך ועונה על הצרכים שלך. השיקול הראשון הוא גודל

קראו עוד
פופים - קלגו משמר השרון
מאמרים

פופים – פתרונות ישיבה איכותיים

בעולם הדינמי של פתרונות ישיבה , פופים הופיעו כאלמנטים מגוונים, המביאים גם פונקציונליות וגם עיצוב בחללים שונים. כאן נבחן את היתרונות של פופים בחדרי ילדים,

קראו עוד
מאמרים

פופים אביזר רב תכליתי לבית

פופים, הנתפסים לעתים קרובות כגיבורים הבלתי מוכרים של עיצוב הבית, צוברים פופולריות משמעותית בעיצוב המודרני. חלקים צדדיים אלה לא רק מוסיפים מגע של אלגנטיות ונוחות

קראו עוד
מאמרים

ברוכים הבאים לעולם הפופים לילדים

ברוכים הבאים לעולם הפופים לילדים – יצירים צבעוניים ונעימים המזמינים חיוך ותחושת נוחות לכל חדר ילדים. הפופים הם רהיט נהדר המשלב פונקציונליות עם עיצוב, וכאן

קראו עוד
דילוג לתוכן