פורסם ב-

למה כדאי לשלב פופים בסביבת העבודה?

כאשר רמת שביעות הרצון והמעורבות של העובדים שלכם במקום העבודה היא גבוהה, הסיכוי שיחפשו מקום עבודה אחר ויעזבו אתכם, נמוך ב-87%.

יש דרכים רבות שיכולות להגביר את מעורבות הצוות שלכם למשל, הענקת מתנות לעובדים לקראת החג הקרב ובא, יציאה ליום כיף בטבע ואפילו רק משוב והערכה לתרומת העובדים להצלחת העסק. אבל האם חשבתם פעם על היתרונות של שילוב פופים מודרניים במקום העבודה שלכם?

אנחנו לא מדברים על שקיות הפתיתים של פעם. אתם בטח זוכרים את הכדורים הזעירים המתפזרים על הרצפה כשהפוף נקרע בטעות. אבל אל דאגה – הפופים המודרניים לחלל המשרדי כבר כאן והם עשויים מחומרים איכותיים במיוחד.

יצירת סביבת עבודה מהנה עם פופים מודרניים מאפשרת לכם לתמוך בתרבות ארגונית פנטסטית, רכה, מחבקת ונוחה וליהנות מכמה יתרונות נוספים:

מיתרונותיהם של פופים במקום העבודה:

  • שילוב פופים להגדלת הפריון המקצועי –

כפי שציינו למעלה, עובדים מעורבים שנהנים ממקום העבודה שלהם נוטים להישאר בארגון זמן רב יותר. אבל לא הזכרנו את העובדה שעובדים כאלה גם הופכים לפרודוקטיביים יותר.

חשבו על עצמכם. כשאתם מעורבים ומרגישים טוב ביחס לעבודה, לחיי הבית או לתחומים אחרים – סביר להניח שאתם מספיקים יותר.

מצבי הרוח שלנו קשורים מאוד לאופן שבו אנחנו עושים דברים. הפופים, לא רק מחזירים אותנו לילדות, אלא גם מאפשרים לנו להרגיש נוח ביום העבודה בדרך שלנו.

  • ארגונומיה

מעצבי שולחנות עבודה מתחילים גם הם לקלוט את הטרנד החדש שתומך בהוספת נוחות במקום העבודה, אבל אם הכיסא לא יתוכנן בהתאמה אישית, סביר להניח שהמטרה שלהם תתפספס משהו.

זרימת דם לקויה, כאבי גב, אי נוחות באזור הכתפיים והצוואר – כל אלה הם תלונות נפוצות בקרב עובדים במשרד.

ישיבה ממושכת באותה תנוחה לאורך זמן, לא מאפשרת זרימת דם תקינה ולעתים קרובות גורמת לכאבים עזים. כאשר אתם סובלים מכאבים קשה לכם להתמקד בעבודה, והראש עסוק במחשבה שמא תיגרם לכם פגיעה ארוכת טווח. כאן נכנסים לתמונה הפופים.

יש סוגים שונים של פופים ולפני שאתם מבצעים הזמנה, כדאי לבדוק אילו סוגים של פופים יתאימו לאזורי העבודה השונים במשרד.

יש אנשים שכיף להם להתרווח ולשכב בתוך הפוף, ויש אחרים שנהנים מעיצוב של פוף מובנה יותר. שאלו את הצוות איזה סוג של פוף הם מעדיפים, ובכך תקלו עליהם לאמץ את תרבות הפופים החדשה בארגון.

  • כושר

איך יכול הפוף לעזור לכושר אתם שואלים?

כדי להתיישב ולקום מהפוף, צריך להשקיע קצת מאמץ. אם אתם זזים ממקום למקום במהלך יום העבודה, אתם זוכים באימון גופני נאה, מבלי ללכת לחדר הכושר. אתם גם יכולים להגדיר שעה קלה לאימון כושר בפוף. זה לא כרוך בשום שינוי דרסטי, ואפשר להגדיר פעילות זו גם כמשחק.

שמירה על הכושר של העובדים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, כי אנשים בכושר משקיעים יותר ונעדרים פחות בגלל מחלות.

אנשים בריאים מרגישים טוב יותר ובדרך כלל מצב הרוח שלהם מרומם יותר, בהשוואה לאנשים לא בריאים שלא מרגישים טוב עם עצמם.

הפיכת שעת הכושר לכיף נגיש וקליל, תעודד את העובדים לקחת חלק במאמץ הפיזי כדי לשפר את הכושר הגופני שלהם.

  • מרחב שיתופי נפלא

ישיבה סביב שולחן הישיבות לא תמיד מהנה ומעוררת. אבל כל זה יכול להשתנות כאשר תבחרו להושיב את הצוות במעגל של פופים.

צרו מעגל של פופים והתחילו לעבור על המספרים, הנתונים והאסטרטגיות העסקיות. חוויה זו תהפוך את הישיבה לנינוחה ומהנה יותר עבור כל המשתתפים בדיון.

 לבסוף, בין אם אתם משתמשים בפוף גדול או מעדיפים דגם קטן יותר, כעת תוכלו להתרווח ולהרגיש בנוח גם בשעות העבודה.