איך מנקים פוף?

פופים הם בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים להנות מפריט ריהוט שהוא לא רק טרנדי, אלא גם נוח מאוד. לעתים קרובות הם מלאים בשעועית, קלקר או חומר דומה, בעוד שהמעטפת החיצונית שלהם תהיה עשויה בד. וכיאה לבדים, הם צריכים גם ניקוי. הנה כל מה שצריך לדעת. 

כיסויי פוך ושמיכות פוך עשויים מחומרים ובדים שעלולים להיות קשים לניקוי. חשוב לציין שחלק מהפופים מכילים שעועית או חומרי מילוי כבדים אחרים כמו נוצות, ולכן אין לנקות אותם עם כמויות גדולות של מים וסבון מכל סוג. אם אתם רוצים לדעת איך מנקים ספת פוך, כדאי קודם לבדוק פתרונות ביתיים לניקוי ריפוד פוך.

פתרונות ביתיים לניקוי ספות פוך 

בעת שימוש בחומר לניקוי ריפודים, הקפידו למרוח את החומר בהתחלה באזורים קטנים ולאחר מכן להמשיך משם לשאר אזורי הספה. כמו כן, ודאו כי אינכם משתמשים ביותר מדי מים בזמן הניקוי, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק קבוע של הספה שלכם. מלבד זאת, ניקוי ריפוד פוך יכול להתבצע גם בעזר תמיסות בהכנה ביתית. למשל, תמיסה המשלבת חומץ, לימון ואבקת כביסה. 

את החומרים הנ”ל יש לערבב עם מים, עד קבלת מרקם משחתי שניתן להשתמש בו בתור חומר ניקוי. חשוב לציין, חלק מהבדים יכולים להינזק כתוצאה משימוש בחומרים אלו, ככה שחשוב לבדוק באיזה סוג ספה מדובר ואיך הכי מומלץ לנקות אותה. אם אתם מסתבכים, תמיד אפשר לקבל סיוע מאת חברות ניקוי מקצועיות לניקוי ריפודים. 

השתמשו בחומרי ניקוי ייעודיים בלבד 

ראשית, הוציאו את הפוף החוצה ונערו אותו במרץ באוויר הצח כדי להיפטר מכל אבק או פסולת. לאחר מכן, השתמש ובשואב אבק כדי לשאוב את הלכלוך שאתם יכולים לראות על פני השטח. לאחר מכן, השתמשו במברשת כדי להסיר את כל הלכלוך שנותר מפני השטח של הפוף. 

לאחר שעשיתם את כל זה, יהיה מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים עבור ניקוי פוף, ניקוי ריפוד פוך וכולי. שימו לב, חלק מהחומרים עשויים להכיל כימיקלים שיכולים לפגוע בריפוד, ככה שחשוב לבדוק מראש במה אתם משתמשים. 

טיפים למציאת חברת ניקוי ריפודים וספות 

חשוב למצוא את החברה המתאימה לניקוי ספות וריפודים, וכאשר שואלים איך מנקים ספת פוך, חשוב גם לשאול את חברת הניקיון לגבי שירותיה שהיא מספקת. אם היא אינה מתמחה במשימות כמו ניקוי ריפוד פוך וספות מהסוג הזה, עברו לחברה הבאה. כמו כן, את הביקורות באינטרנט, בררו אם יש לה רקורד טוב ובררו מה תהליך העבודה של החברה כולל. 

כדאי לדעת, חלק מחברות הניקיון מציעות ניקוי ריפודי פוך עם אחריות, ככה שגם את זה חשוב לברר מראש. אם אינכם מקבלים כל אחריות, כדאי לקבל הצעות מחברות ניקיון אחרות. לאחר שתבררו את הפרטים האלה, תוכלו להיות בטוחים שמצאתם חברה לניקוי פוף מומלצת. 

למידע נוסף על ניקוי פוף וספות – ספות פלוס.

איך מנקים פוף- מאמר מאת קלגו
קלגו- פופים וריהוט רך
מאמרים

בחירת הפוף המושלם לחלל שלך

בחירת הפוף האידיאלי כרוכה יותר מסתם בחירת צבע או דגם מדובר במציאת פריט המשלים את החלל שלך ועונה על הצרכים שלך. השיקול הראשון הוא גודל

קראו עוד
פופים - קלגו משמר השרון
מאמרים

פופים – פתרונות ישיבה איכותיים

בעולם הדינמי של פתרונות ישיבה , פופים הופיעו כאלמנטים מגוונים, המביאים גם פונקציונליות וגם עיצוב בחללים שונים. כאן נבחן את היתרונות של פופים בחדרי ילדים,

קראו עוד
מאמרים

פופים אביזר רב תכליתי לבית

פופים, הנתפסים לעתים קרובות כגיבורים הבלתי מוכרים של עיצוב הבית, צוברים פופולריות משמעותית בעיצוב המודרני. חלקים צדדיים אלה לא רק מוסיפים מגע של אלגנטיות ונוחות

קראו עוד
מאמרים

ברוכים הבאים לעולם הפופים לילדים

ברוכים הבאים לעולם הפופים לילדים – יצירים צבעוניים ונעימים המזמינים חיוך ותחושת נוחות לכל חדר ילדים. הפופים הם רהיט נהדר המשלב פונקציונליות עם עיצוב, וכאן

קראו עוד
דילוג לתוכן